środa, 23 kwietnia 2014



 Wreszcie napisałam;)
Część 4
Chyba nigdy nie zaponę tej kolacji. Była świetna i miałam świetne towarzystwo. Piotr..... Ciekawe czy kogoś ma? Na pewno taki przystojny i bogaty pełno lepszych od mnie dziewczyn się do niego ugania. Ale pomarzyć zawsze warto. Pierwsze, co zrobiłam padłam  na łóżko nawet się nie przebrałam. Rano obudziłam się ze strasznym kacem. Szybko pobiegłam do kuchni napić się wody. Wypiłam szybko 2 szklanki. Dobrze, że dziś mam wolne od studiów, bo bym nie wytrzymała. Była 9: 45 poszła do łazienki wzięła szybki prysznic. Ubrałam jasno różowe rurki i czarny długi sweter na tą jesienną pora idealnie. Dziś chciałam zrobić sobie porządne śniadanie i pomyślałam o naleśnikach, gdy otworzyłam lodówkę nie było mowy o takim śniadaniu a nawet o kawałku chleba. Ubrałam swój czarny płaszcz i czarne szpilki zamknęłam mieszkanie i poszłam do pobliskiego sklepu. Po godzina byłam spowrotem w mieszkaniu. Chyba obkupiłam się na cały miesiąc.Strasznie dużo wydałam pieniędzy a jeszcze zapłata za mieszkanie i studia to mnie przerastało. No, ale już jestem dorosłą dziewczynka i sobie poradzę. Spojrzałam na ekran telefonu 1 wiadomość Piotr uśmiechnęłam się
- Jak tam kac? Odpisałam
- Daję radę.
Chciałam mu napisać czy mógłby wpaść, ale jednak zrezygnowałam. Zaczęłam robić naleśniki z truskawkowym dżemem i spora ilością bitej śmietany po 20 min zaczęłam się nimi delektować. Dawno nie jadłam tak dobrego śniadania Mniam, Gdy skończyłam pomyłam wszystko wszystko i włączyłam telewizje. Za chwilę będzie next komentujcie J

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz